کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9327 | مشاهده و دانلود: 750195456 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/05 | اعضاء: 317911 | نظرات: 37952
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سریع‌ترین سوپر کامپیوتر جهان ساخته شد

به گزارش سافت‌گذر به نقل از ایرنا؛ اين كامپيوتر كه توسط محققان دانشگاه دفاع ملي چين ساخته شده و Tianhe-۲ نام دارد، ظرفيت پردازش ۸۶/۳۳ پتافلاپ اطلاعات را در هر ثانيه فراهم مي‌كند.
پتافلاپ واحد توان محاسباتي كامپيوتر است.
اين سوپر كامپيوتر داراي ۱/۳ ميليون هسته پردازشي‏، ۳۲۰۰۰ تراشه چندهسته‌اي زنون از نوع ايوي‌بريج ( Xeon Ivy Bridge) و ۴۸۰۰۰ پردازنده زنون فاي( Xeon Phi ) است.
توان مصرفي اين سيستم ۳۲ مگاوات بوده و ساخت آن در حدود ۲۹۰ ميليون دلار هزينه دربرداشته است.
اين سوپركامپيوتر بيش از دو برابر سريع‌تر از ساير سوپركامپيوترهاي موجود در جهان كار مي كند.
با توجه به توان پردازشي بسيار بالاي Tianhe-۲ به نظر مي‌رسد كشور چين براي مدتي نسبتاً طولاني ركورددار سريع‌ترين سوپركامپيوتر جهان باقي بماند.
اين سوپركامپيوتر براي كسب مقام اول بين سوپركامپيوترها، غول پردازش قبلي جهان با نام Titan را شكست داد، سوپركامپيوتر Titan در لابراتورار ملي Oak Ridge در ايالات متحده نصب شده است و ‌اكنون به عنوان دومين سوپركامپيوتر جهان با توان پردازشي ۵۹/۱۷ پتافلاپ در ثانيه به كار خود ادامه مي‌دهد.
چين در سال ۲۰۱۰ با معرفي سوپركامپيوتر Tianhe-۱ توانست سريع‌ترين‌ سوپركامپيوتر جهان را توليد كند. اين كامپيوتر كه فضايي به مساحت ۳۲ هزار فوت مربع را اشغال مي‌كرد، توسط سوپركامپيوتر BlueGene/Q، محصول ايالات متحده، با توان پردازشي ۳۲/۱۶ پتافلاپ مغلوب شد. پس از آن كامپيوتر Titan كه توسط ايالات متحده توليد شد، توانست رتبه اول را كسب كند، اما اين كامپيوتر نيز توسط Tianhe-۲ مغلوب شد.
در حال حاضر فهرستي از ۵۰۰ سوپركامپيوتر برتر جهان تهيه شده است كه ۶۵ مورد از آن‌ها محصول كشور چين هستند. اين درحالي است كه بيش از نصف اين سوپركامپيوترها در ايالات متحده توليد شده و موردبهره‌برداري قرار گرفته است. كشورهاي ژاپن، انگلستان، فرانسه و آلمان نيز در رده‌هاي بعدي اين فهرست قراردارند.مهمترين كابرد اين سوپركامپيوتر در صنايع نظامي است.
گزارش كامل اين تحقيقات در شماره اخير نشريه ساينتفيك به چاپ رسيده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15393 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایرنا تاریخ خبر: 1392/03/29 تعداد مشاهده: 2503
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1392/03/31 03:47
جنس چینی درجه بندی داره
آشغالش و ریجکتی هاش که میخوان بریزن دور رو تاجرای ایرانی با قیمت پایین میخرن میارن ایران متاسفانه!!!!!!!!!lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol bolus
ناشناس 1392/03/29 11:09
حالا اگه این سوپر کامپیوترهای چینی چند ماهه از کار نیفته خوبه؟؟؟بالاخره جنس چینی دیگه
mahdi 1392/03/29 10:05
کارت گرافیک نداره انگار. فک نکنم بازی های جدید خوب اجرا کنه